2015. április 6., hétfő

Halálos Iramban 7 Kritika

Először is azt tudni kell hogy én 2013 Novemberétől  elkezdtem komolyabban foglalkozni a Halálos Iramban 7 (Furious 7) -el . Tehát minden képes illetve videó anyagot próbáltam összegyűjteni ez idő alatt. Esetenként cikkeket is.
Ugye a film forgatását 2013. Szeptemberbe kezdték el forgatni. Egy másik oldalamon PremierBook -on (Már nem használom) kezdtem el a forgatási képek és egyéb anyagokat gyűjteni a fimmel kapcsolatban. Elég nagy érdeklődés volt a film így létrehoztam egy facebook oldalt 2014.január.3-án. 

Sikerült összegyűjtenem durván 700 Forgatási képet. Nem kis meló volt előkeríteni ennyi képet.
Youtube csatorna is készült ott is vannak forgatási/ Kulissza videók.
Ez a blogot nem rég hoztam létre gondoltam legyen a filmnek akkor már saját blog oldala is.
Az összes Tv Spotot összegyűjtöttem / Előzeteseket , És a film teles zenei albumát is megtaláljátok az oldalon. Kiegészítve pár számmal amik az előzetesben vagy a filmben elhangzottak de az albumban nincs benne.

Akkor hol is kezdjem ....

Nagyon vártam a filmet én is mint sokan mások. Ugye másfél év alatt miközben gyűjtögettem a filmhez lévő anyagokat És annyi forgatási képet láttam hogy körülbelül tudtam mire számítsak . Rengeteg olyan jelenetet /képeket láttam amit esetleg más nem igazán vagy csak kevesen , esetleg azok akik az oldalt folyamatosan követték.  Nagy meglepetés nem ért .

Április 5.-én jutottam el a moziba megnézni a filmet, számomra furcsa volt az egész nem is tudom olyan fura érzésem volt miközben néztem a filmet. Talán azért mert sok mindent tudtam a filmről? Vagy Paul Walker halála miatt? Vagy mert szinte tudtam hogy mely jeleneteket nem Paul játszotta mát? Nem tudom.

 Körülbelül a film olyan 2óra 5perces volt , de sokkal kevesebbnek tűnt számomra, az események csak úgy zajlottak végig a filmben. Egyik akció jelentből ugrottunk a másikba, Semmi rákészülés egy-egy  támadásra. Legalább az előző részekben mutatták hogy készültek fel , szerelték az autókat meg hasonlók.
Kicsit sajnáltam hogy Dwajne johnson(Hobbs) nem sok szerepet kapott a filmben igazából az elején meg a végén van benne. Ha 15 percet láttam a filmben sokat mondok.
Persze elég sokszor elrugaszkodtak a valóságtól. Például mikor 3 tornyon átugrottak a kocsival. Vagy épp mikor Vin és Jason egymásnak hajtott kocsival , hozzáteszem nem 40-el mentek. Meg se lett egyiknek se baja És ilyen jelenet 2 szer is volt. Aztán jött a végső bunyó Vin és Jason között csőkulccsal és egyéb vasdarabokkal ütötték egymást , és mintha meg se érezték volna, Valakit csőkulccsal fejbevágnak az nem nagyon ugrál aztán .
Jasont is csak akkor láttuk mikor valakit elakart intézni, tehát az akció jelenetekben.
Itt az egész film Vin és Jason harcáról szólt. 
Ezektől az apróságoktól eltekintve nagyon jó a film .A látvánnyal az akciójelenetekkel semmi baj nem volt. Tökéletes. Megéri megnézni a moziba .És Pault is szépen elbúcsúztatták a film végén .


1 megjegyzés: